Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Ralf en Karin - WaarBenJij.nu Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Ralf en Karin - WaarBenJij.nu

Orlando

Door: Karin en Ralf

Blijf op de hoogte en volg Ralf en Karin

07 Mei 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Hallo allemaal,

onze reis is alweer bijna voorbij. We zijn alweer enkele nachten in orlando. De afgelopen dagen zijn we bij twee disney parken geweest en de komende dagen doen we de andere twee en hun waterpark. Vandaag zijn we naar het space center van nasa geweest. We hadden geluk want er werd een raket gelanceerd die een nieuwe sataliet in de ruimte ging brengen. Leuk om te zien,maar vooral indrukwekkend geluid. De space shuttle launch is verzet tot na 16 mei dus die gaan we helaas niet meemaken.
Dit is ons laatste reisverslag van deze reis. De 3 weken zijn weer voorbij gevlogen. We hopen dat jullie gesmult hebben van de verhaaltjes en de foto's. We genieten nog even van het mooie weer (30C) en tot donderdag.

Groetjes karin en ralf

• 08 Mei 2011 - 10:00

Kas En Lin:

geniet van jullie laadste dagen daar!
    alvast een fijne reis en tot snel!

• 08 Mei 2011 - 10:47

Kas En Lin:

Veel plezier nog de laatste dagen! Greetz xkusx Kas en Lin

• 08 Mei 2011 - 11:29

Berdy En Carlo:

Veel plezier de laatste dagen luitjes... gaan jullie naar Blizzard Beach of welke? Dan moet je echt van die hoge glijbaan afgaan!!!

Jullie hebben niets bijzonders gemist hier, maar we buurten natuurlijk snel weer bij!!!!

Alvast een goede vlucht terug, maar voor nu nog even genieten!!!

• 08 Mei 2011 - 19:29

Anita & Riny:

Geniet nog van die laatste dagen en een goede reis terug.

• 08 Mei 2011 - 19:33

Annemie:

nog veel plezier, een fijne reis en tot donderdag

• 11 Mei 2011 - 19:00

Ilonka En Roy:

nog even veel plezier en een goede terug reis!

• 11 Mei 2011 - 20:46

Fanny:

goeie reis terug! en ik wacht inspanning op de live foto's en verhalen! tot snel!
    liefs Fanny