Orlando - Reisverslag uit Jupiter, Verenigde Staten van Ralf en Karin - WaarBenJij.nu Orlando - Reisverslag uit Jupiter, Verenigde Staten van Ralf en Karin - WaarBenJij.nu

Orlando

Door: Karin en Ralf

Blijf op de hoogte en volg Ralf en Karin

29 April 2011 | Verenigde Staten, Jupiter

Hoi allemaal,

Wij zijn in Florida. De afgelopen dagen zijn we naar de twee universal pretparken en naar sea world geweest. Allemaal heel erg leuk. Vandaag zijn we vanuit Orlando naar Titusville gereden. Vandaar uit zou je de space shuttle launch mooi kunnen zien. Helaas voor ons werd de launch uiteindelijk verzet naar a.s. maandag. Dan hopen we ergens tussen de Everglades en Tampa te zitten dus heel erg jammer maar geen launch voor ons. Wel grappig om te zien hoe zoiets gaat. Alle locale TV kanalen praten nergens anders over. Files op alle snelwegen richting de mooie launch opservatie plekken en natuurlijk ook weer terug. En de mensen in de dorpjes proberen ook geld te verdienen aan deze laatste space shuttle launches. We waren gelukkig op tijd en hadden een gratis parkeerplek gevonden maar de andere parkeerplekken gingen van 20 tot 50 dollar (35 euro!).
Nu zijn we richting Miami gereden en hebben een hotel gevonden met een computer! Dus Ralf zorgt voor de selectie foto's.
Morgen willen we doorrijden naar Miami en daar minstens een nachtje blijven maar eerst morgenvroeg even kijken of we hier in de buurt mooi kunnen snorkelen.

Allemaal een fijne koninginnendag morgen!

Groetjes Karin en Ralf

• 30 April 2011 - 03:51

Annemie:

fijn om weer iets te kunnen lezen over jullie vakantie
    kun je maar 10 foto's plaatsen, Tante Anita en ik dachten dat jullie een upgrade hadden zodat jullie 150 foto's kunnen plaatsen

• 30 April 2011 - 06:50

Kas En Lin:

super om te horen dat het goed gaat! Wel erg jammer van de shuttle launch idd, fijne vakantie daar nog!!!

• 30 April 2011 - 08:13

Riny & Anita:

Ik heb zojuist ontdekt dat jullie er ook al foto's van New York op hebben staan dus die ga ik dadelijk snel even kijken.
    dus er staan er al 24 op.
    inderdaad jammer van de launch, was wel leuk geweest om dat ook eens mee te maken maar ja je kan niet alles hebben zeggen ze dan.

Karin had je toch een fijne verjaardag gehad zo alleen met je schatje en zonder ons.

Nu ga ik vlug naar de foto's kijken, en wacht uiteraard weer met smart op jullie volgende reisverslag en foto's

groetjes,

• 30 April 2011 - 08:14

Carlo En Berdy:

Hallo,
    echt wel jammer!!!!! Maar wij missen een foto!!!!????? aangezien het vandaag koninginnedag is!!!!!!
    heel veel plezier nog!!!

groetjes

• 03 Mei 2011 - 20:38

Ilonka En Roy:

fijn dat alles zo goed gaat
    wij hebben net een vakantie(tje) geboekt wij gaan gewoon naar het mooie belgie
    geniet vanjullie laatste week

groetjes ilonka en roy