New york - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ralf en Karin - WaarBenJij.nu New york - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ralf en Karin - WaarBenJij.nu

New york

Door: Karin en Ralf

Blijf op de hoogte en volg Ralf en Karin

25 April 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi allemaal,

bedankt voor alle leuke smsjes vandaag! Vandaag is het naast karins verjaardag ook onze laatste volle dag in new york. We zijn nu bij de verenigde naties waar we voor dadelijk een rondleiding geboekt hebben en vanavond sluiten we onze week new york af met een new york yankees honkbal wedstrijd. Morgen vliegen we dan in 2,5 uur door naar orlando.
New york is erg leuk maar wel heel erg druk. We hebben bijna elke wijk bezocht en een paar keer lekker in het park gehangen. We hebben gelukkig maar 1 dag regen gehad. Toen was het met 10 graden best koud. De dag erna was het 26! Graden en zon dus zijn we naar het park geweest waar we nu al verbrand zijn. Dat word wat in florida met 33 graden.
Hier hangt overal wifi dus gaan we steeds met de telefoons online. Ik zal zo eens proberen om een paar fotos vanaf mn telefoon online te zetten.
De kleren zijn hier erg goedkoop. Dus we zijn al begonnnen met inslaan voor de komende zomer. En ook de yankees fan outfit is al binnen. Dit was het alweer voor vandaag. Tot de volgende keer uit florida.

Groetjes karin en ralf

• 25 April 2011 - 18:55

Riny & Anita:

Karin proficiat met je verjaardag en nog heel veel plezier,
    niet teveel kopen anders moet je veel dokken bij het vliegveld voor al die vele kilo's.

groetjes,
    Riny & Anita

• 26 April 2011 - 21:07

Annemie:

Ik hoop dat jullie een fijne vlucht gehad hebben naar Orlando, ondanks de lange vertraging

• 29 April 2011 - 15:05

Karin:

Hoi mam,
    grappig he dat je onze vluchten kunt volgen op internet. De vertraging was niet zo erg. We zaten al in het vliegtuig en elke keer zeiden ze dat het nog maar een kwartier zou duren. We konden tv series kijken dus het was niet zo erg. Nu zitten we in een overvolle burgerking in titusville te wachten op de space shuttle launch. 70 procent kans dat hij doorgaat. Spannend! Voor ons alles of niets want we gaan niet nog een dag opofferen om voor de files en met gratis parkeerplek (we waren net op tijd, nu kost parkeren 20-30 dollar) hier te kunnen zijn.

Groetjes karin